Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Τρίτη της εβδομάδος των Βαΐων (19/04/'16)

Πολλοῖς παραπτώμασι, καὶ ἡδοναῖς ταῖς τοῦ βίου, ἀσθενοῦσαν κέκτημαι, τὴν ἰσχὺν ὁ δείλαιος, καὶ κατάκειμαι, ἐπὶ κλίνης πάντοτε, ῥαθυμίας Δέσποτα, καὶ βοῶ σοι· Συμπαθέστατε, ἐλθὼν ἐπίσκεψαι, ῥῶσίν μοι παρέχων καὶ ἔλεος, καὶ μὴ ἐγκαταλίπῃς με, μήποτε ὑπνώσω εἰς θάνατον, καὶ ἐπιχαρῇ μοι, ἐχθρὸς τῇ ἀπωλείᾳ, ὁ ζητῶν, εἰς ᾍδου βάραθρα πάνδεινα, Σῶτερ κατασπάσαι με. 
Η δύναμή μου του ταλαίπωρου είναι ασθενής λόγω πολλών παραπτωμάτων και ηδονών της ζωής , και είμαι πάντα κατάκοιτος σε κρεβάτι τεμπελιάς , Δέσποτα , και Σου φωνάζω: Εσύ που πιο πολύ απ’ όλους μ’ αγαπάς , έλα να μ’ επισκεφτείς , παρέχοντάς μου θεραπεία και έλεος , και μη μ’ εγκαταλείπεις , μην τυχόν και βυθιστώ στον ύπνο του θανάτου , και χαρεί με την απώλειά μου ο εχθρός μου που ζητάει , Σωτήρα μου, να με γκρεμίσει σε οδυνηρά βάραθρα του Άδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου